Štítky

Díly seriálu

  1. Stránky
  2. Články
  3. Štítky
  4. Kontrola chybných odkazů

Pomocí štítků (tagů) lze návštěvníkovi webu nabídnout související obsah s tím, který právě čte.

Každé Stránce, Článku a Novince můžete přiřadit libovolné množství štítků.

K dispozici jsou dvě metody propojení obsahů

  • Použité štítky - zobrazujeme které štítky jsou u stránky použity - na štítek lze kliknout a ukáže se seznam všech dalších obsahů s tímto štítkem
  • Mohlo by Vás také zajímat - pod obsahem vypíšeme seznam obsahů které mají nejvíce společných štítků

Obojí si můžete sami na této stránce vyzkoušet.

Existuje také seznam všech štítků.

Tato funkce je součást základní verze Ibis CMS. Nejedná se tedy o příplatkový modul.

Díly seriálu

  1. Stránky
  2. Články
  3. Štítky
  4. Kontrola chybných odkazů


Mohlo by Vás také zajímat




Vložit nový příspěvek/dotaz  |  Zobrazit vše  |  Sbalit vše

/ 03.05.22 /

Pracujeme dál

Říkám to všem zákazníkům - pokud nebudete udržovat Novinky/Aktuality, stanou se z nich Stařinky a návštěvníci si budou myslet, že jste firmu zavřeli a/nebo že se nic nového neděje. A to obvykle není pravda. Stejně jako v tomto případě...

/ 22.12.17 /

Co snížilo míru okamžitého opuštění o 82 %

U webu Olchavova.cz jsme se podívali do Google Analytics na míru okamžitého opuštění na dlouhodobé škále a odhalili jsme snížení míry okamžitého opuštění o parádních 82 %. Čím toho bylo dosaženo?

/ 30.05.16 /

Be Bop Lobby Bar

Pro Hotel Alcron, jehož restaurace má Michelinskou hvězdu, jsme udělali stylový web pro Be Bop Lobby Bar.

Není plánován žádný termín.


Zákazníci o nás napsali

Spolupráce s firmou WebConsult.cz se mi vyplatila a všude tuto firmu doporučuji.

Miroslav Skalík

V průběhu celé spolupráce jsme ocenili zejména velmi rychlé řešení vzniklých problémů a poskytnutí rad, které nám usnadnily vytvoření internetového obchodu.

Michal Petr

Již čísla za prvních pět měsíců ukazují, že se naše nová webová prezentace setkala u zákazníků s velkým úspěchem. Jejímu spuštění předcházela důkladná analýza zákaznického chování a očekávání klientů, což se pozitivně projevilo již po prvním měsíci ostrého provozu nového e-shopu.

Barbora Krátká

Anketa

Které roční období máte nejraději?

Jaro (26%)

Léto (24%)

Podzim (25%)

Zima (25%)