Štítek: Galerie

Galerie

Správa publikovaných fotografií na webu: Vytvoření nové galerie Vkládání fotografií do galerie Rušení galerií Přiřazení ke...

Novinky v Ibis CMS 3.3

/ 15.09.2014 /

Pro podzim 2014 jsme pro Vás připravili přehled novinek v Ibisu, tentokrát verze 3.3. Nejvíce asi potěšíme ty, kteří využívají modul Registrace a Newsletter/Email marketing.

Ibis CMS 3.1

/ 10.04.2013 /

Je to skoro přesně rok od uvedení verze Ibis CMS 3.0 a od té dobu máme celou řadu vylepšení, úprav a oprav vydaných souhrnně pod verzí Ibis CMS 3.1.

Přečtěte si, co je tedy nového.

Novinky ve verzi 2.0.10

/ 02.07.2011 /

Kulatá verze 2.0.10 obsahuje významná vylepšení a také příjemné drobnosti.

Novinky ve verzi 2.0.9

/ 08.04.2011 /

V zimě jsme nezaháleli a přinášíme pěknou várku užitečných a příjemných novinek.

 

Novinky ve verzi 2.0.6

/ 01.07.2010 /

Sledování počtu kliknutí v editboxech, nastavitelná šířka editačního okna pro obsah a další vylepšení.

Novinky ve verzi 2.0.3

/ 03.10.2009 /

Vyhledávání v administraci a skrývání levého menu.

Novinky ve verzi 2.0.2

/ 01.07.2009 /

Rozesílání příloh v modulu Email marketing (EMM) a vylepšená detekce neexistujících stránek.

/ 03.05.22 /

Pracujeme dál

Říkám to všem zákazníkům - pokud nebudete udržovat Novinky/Aktuality, stanou se z nich Stařinky a návštěvníci si budou myslet, že jste firmu zavřeli a/nebo že se nic nového neděje. A to obvykle není pravda. Stejně jako v tomto případě...

/ 22.12.17 /

Co snížilo míru okamžitého opuštění o 82 %

U webu Olchavova.cz jsme se podívali do Google Analytics na míru okamžitého opuštění na dlouhodobé škále a odhalili jsme snížení míry okamžitého opuštění o parádních 82 %. Čím toho bylo dosaženo?

/ 30.05.16 /

Be Bop Lobby Bar

Pro Hotel Alcron, jehož restaurace má Michelinskou hvězdu, jsme udělali stylový web pro Be Bop Lobby Bar.

Není plánován žádný termín.


Zákazníci o nás napsali

Spolupráce s firmou WebConsult.cz se mi vyplatila a všude tuto firmu doporučuji.

Miroslav Skalík

V průběhu celé spolupráce jsme ocenili zejména velmi rychlé řešení vzniklých problémů a poskytnutí rad, které nám usnadnily vytvoření internetového obchodu.

Michal Petr

Již čísla za prvních pět měsíců ukazují, že se naše nová webová prezentace setkala u zákazníků s velkým úspěchem. Jejímu spuštění předcházela důkladná analýza zákaznického chování a očekávání klientů, což se pozitivně projevilo již po prvním měsíci ostrého provozu nového e-shopu.

Barbora Krátká

Anketa

Které roční období máte nejraději?

Jaro (26%)

Léto (24%)

Podzim (25%)

Zima (25%)