Štítek: Jádro

Novinky v Ibis CMS 3.5

/ 02.02.2016 /

Přinášíme přehled těch nejzajímavějších novinek Ibis CMS verze 3.5.

Zajímavé projekty roku 2013 a novinky v Ibis CMS 3.2

/ 17.12.2013 /

V této novince se seznámíte s tím, na jakých zajímavých projektech jsme letos pracovali a co je nového v redakčním systému Ibis CMS 3.2.

Novinky ve verzi 2.0.11

/ 17.10.2011 /

Verze 2.0.11 přináší vyšší komfort pro správce webu a užitečné nové možnosti.

Novinky ve verzi 2.0.10

/ 02.07.2011 /

Kulatá verze 2.0.10 obsahuje významná vylepšení a také příjemné drobnosti.

Novinky ve verzi 2.0.9

/ 08.04.2011 /

V zimě jsme nezaháleli a přinášíme pěknou várku užitečných a příjemných novinek.

 

Novinky ve verzi 2.0.6

/ 01.07.2010 /

Sledování počtu kliknutí v editboxech, nastavitelná šířka editačního okna pro obsah a další vylepšení.

Novinky ve verzi 2.0.5

/ 01.04.2010 /

Nejen editace pevných textů a překladů jazykových mutací.

Novinky ve verzi 2.0.4

/ 01.01.2010 /

Hlavní vylepšení se tentokrát týkají Editboxů - kdy a kolikrát se má editbox zobrazit a funkce kolotoč.

Novinky ve verzi 2.0.2

/ 01.07.2009 /

Rozesílání příloh v modulu Email marketing (EMM) a vylepšená detekce neexistujících stránek.

/ 03.05.22 /

Pracujeme dál

Říkám to všem zákazníkům - pokud nebudete udržovat Novinky/Aktuality, stanou se z nich Stařinky a návštěvníci si budou myslet, že jste firmu zavřeli a/nebo že se nic nového neděje. A to obvykle není pravda. Stejně jako v tomto případě...

/ 22.12.17 /

Co snížilo míru okamžitého opuštění o 82 %

U webu Olchavova.cz jsme se podívali do Google Analytics na míru okamžitého opuštění na dlouhodobé škále a odhalili jsme snížení míry okamžitého opuštění o parádních 82 %. Čím toho bylo dosaženo?

/ 30.05.16 /

Be Bop Lobby Bar

Pro Hotel Alcron, jehož restaurace má Michelinskou hvězdu, jsme udělali stylový web pro Be Bop Lobby Bar.

Není plánován žádný termín.


Zákazníci o nás napsali

Spolupráce s firmou WebConsult.cz se mi vyplatila a všude tuto firmu doporučuji.

Miroslav Skalík

V průběhu celé spolupráce jsme ocenili zejména velmi rychlé řešení vzniklých problémů a poskytnutí rad, které nám usnadnily vytvoření internetového obchodu.

Michal Petr

Již čísla za prvních pět měsíců ukazují, že se naše nová webová prezentace setkala u zákazníků s velkým úspěchem. Jejímu spuštění předcházela důkladná analýza zákaznického chování a očekávání klientů, což se pozitivně projevilo již po prvním měsíci ostrého provozu nového e-shopu.

Barbora Krátká

Anketa

Které roční období máte nejraději?

Jaro (26%)

Léto (24%)

Podzim (25%)

Zima (25%)