Co snížilo míru okamžitého opuštění o 82 %

/ 22.12.2017 /

U webu Olchavova.cz jsme se podívali do Google Analytics na míru okamžitého opuštění na dlouhodobé škále a odhalili jsme snížení míry okamžitého opuštění o parádních 82 %. Čím toho bylo dosaženo?

Napřed teorie :-)

Google Analytics říká:

Okamžité opuštění je návštěva jedné stránky na vašem webu. Ve službě Analytics se okamžité opuštění počítá jako návštěva, která iniciuje pouze jeden požadavek na server Analytics, například když uživatel otevře jedinou stránku na vašem webu a poté z ní odejde, aniž by při této návštěvě vyvolal jakýkoli další požadavek na server Analytics.

Méně je více

Pokud je Vašim zájmem, aby si návštěvníci webu prošli více než jednu (jejich vstupní) stránku, pak ano, Vašim zájmem je mít míru okamžitého opuštění co nejmenší.

A teď se podívejte na graf. Je na něm jasně vidět pokles o 82 % na začátku roku 2017.

Vývoj míry okamžitého opuštění s náhlým poklesem

Čím to?

V lednu 2017 jsme na tom webu nasadili funkci Štítky. A to nám umožnilo na jednotlivých stránkách zobrazovat také box Související. Takže návštěvníci vidí odkazy na další obsah, který je tématicky spojen s právě čtenou stránkou. A jak je vidět, mnoho lidí toho využívá.

Podívejte se na ukázku.

Výhodou je, že odkazy na ty související stránky se generují automaticky. A to docela chytře. Každá stránka může mít těch štítků přiřazeno neomezeně. A redakční systém Ibis CMS hledá nejlepší shodu. Zobrazí ty stránky, které mají nejvíce shodných štítků. Tím je zaručeno, že obsahy stránek mají nejvíce společného. Pokud Ibis najde více stránek se stejnou shodou, vybere ty nejnovější.

Užitečná funkcionalita, že ano? A navíc je v Ibisu v základu. Neplatíte tedy nic navíc.



Mohlo by Vás také zajímat



« zpět

/ 22.12.17 /

Co snížilo míru okamžitého opuštění o 82 %

U webu Olchavova.cz jsme se podívali do Google Analytics na míru okamžitého opuštění na dlouhodobé škále a odhalili jsme snížení míry okamžitého opuštění o parádních 82 %. Čím toho bylo dosaženo?

/ 30.05.16 /

Be Bop Lobby Bar

Pro Hotel Alcron, jehož restaurace má Michelinskou hvězdu, jsme udělali stylový web pro Be Bop Lobby Bar.

/ 02.02.16 /

Novinky v Ibis CMS 3.5

Přinášíme přehled těch nejzajímavějších novinek Ibis CMS verze 3.5.

Není plánován žádný termín.


Zákazníci o nás napsali

I need my suppliers to deliver. I need quick, reliable, usable results not weeks of planning and tons of documents.

WebConsult.cz’s approach using quick deliverables lead to a fully-functional multi-language system in a record time.

Absolutely easy to use administration, its scalability as well as superb response time of WebConsult.cz’s team were the key success factors. They simply get things done.

Petr Hyl

Oceňuji jak solidní profesionální přístup tak příjemné osobní jednání a ochotu vyjít vstříc našim požadavkům.

Pavel Jungwirth

Anketa

Které roční období máte nejraději?

Jaro (27%)

Léto (24%)

Podzim (24%)

Zima (25%)