Štítek: Registrace

Registrace

Umožňuje návštěvníkům webu přihlašovat se na akce z Kalendáře akcí a v případě palcených akcí také vystavovat daňové doklady. Uživatelská...

Novinky v Ibis CMS 3.5

/ 02.02.2016 /

Přinášíme přehled těch nejzajímavějších novinek Ibis CMS verze 3.5.

Zatmění Slunce 2015 a Ibis CMS 3.4

/ 10.03.2015 /

V pátek 20. března 2015 dopoledne bude z území ČR viditelné částečné zatmění Slunce. A co s tím má společného Ibis CMS ve verzi 3.4?

Novinky v Ibis CMS 3.3

/ 15.09.2014 /

Pro podzim 2014 jsme pro Vás připravili přehled novinek v Ibisu, tentokrát verze 3.3. Nejvíce asi potěšíme ty, kteří využívají modul Registrace a Newsletter/Email marketing.

Olchavová.cz a Dílydoauta.cz

/ 10.09.2014 /

Během léta jsme spustili 2 nové weby - internetový obchod Dílydoauta.cz využívající Merkur eShop a osobní web Olchavová.cz využívající Ibis CMS.

Ibis CMS 3.1

/ 10.04.2013 /

Je to skoro přesně rok od uvedení verze Ibis CMS 3.0 a od té dobu máme celou řadu vylepšení, úprav a oprav vydaných souhrnně pod verzí Ibis CMS 3.1.

Přečtěte si, co je tedy nového.

/ 30.05.16 /

Be Bop Lobby Bar

Pro Hotel Alcron, jehož restaurace má Michelinskou hvězdu, jsme udělali stylový web pro Be Bop Lobby Bar.

/ 02.02.16 /

Novinky v Ibis CMS 3.5

Přinášíme přehled těch nejzajímavějších novinek Ibis CMS verze 3.5.

/ 08.12.15 /

Ibis CMS multi

Vyvinuli jsme redakční systém, kde lze z jediného místa spravovat více webů na svých vlastních doménách. Každý z webů může mít svůj vlastní obsah plus obsah, který jim je centrálně "vnucen". Systému říkáme Ibis CMS multi.

Není plánován žádný termín.


Zákazníci o nás napsali

Spolupráce s firmou WebConsult.cz se mi vyplatila a všude tuto firmu doporučuji.

Miroslav Skalík

V průběhu celé spolupráce jsme ocenili zejména velmi rychlé řešení vzniklých problémů a poskytnutí rad, které nám usnadnily vytvoření internetového obchodu.

Michal Petr

Již čísla za prvních pět měsíců ukazují, že se naše nová webová prezentace setkala u zákazníků s velkým úspěchem. Jejímu spuštění předcházela důkladná analýza zákaznického chování a očekávání klientů, což se pozitivně projevilo již po prvním měsíci ostrého provozu nového e-shopu.

Barbora Krátká

Anketa

Které roční období máte nejraději?

Jaro (27%)

Léto (24%)

Podzim (24%)

Zima (25%)