Ibis CMS 3.1

/ 10.04.2013 /

Je to skoro přesně rok od uvedení verze Ibis CMS 3.0 a od té doby máme celou řadu vylepšení, úprav a oprav vydaných souhrnně pod verzí Ibis CMS 3.1.

Přečtěte si, co je tedy nového.

Novinky

  • oprava: počet novinek v editboxu bylo ovlivňováno nastavením pro počet novinek na úvodní stránce namísto nastavení počtu novinek v editboxu

Email marketing

  • nové: HTML verze emailu zobrazitelná v prohlížeči
  • nové: oslovení adresátů – lze tak pro muže nastavit třeba Dobrý den, pane: ___ a místo prázdného místa se doplní tvar oslovení, který si pro uživatele nastavíte
  • nové: export seznamu uživatelů do Excel tabulky
  • nové: možnost automatického rozesílání Novinek za poslední týden

Galerie

  • oprava: v detailu fotky nefungoval odkaz Zpět do galerie

Editboxy

  • nové: umožněno vkládání editboxů kamkoli do obsahu

Kalendář akcí

  • nové: filtrování podle typu – přehled akcí tak může být přehlednější
  • nové: v přehledu kalendářních akcí lze zobrazit fotku podobně jako u novinky
  • nové: více termínu u vícedenní akce
  • nové: možnost nabídnout export všech akcí do formátu iCalendar (ICS) – Vaše akce si tak může jiný web importovat a zobrazovat u sebe, nebo si můžete akce propojit se svým plánovacím kalendářem v mobilu

Registrace

  • nové: pro každou registraci je možné si nakonfigurovat vlastní registrační formulář s definicí, která pole jsou povinná, v jakém jsou pořadí a jakého jsou typu (textové pole, zaškrtávací pole, …)
  • nové: individuální nastavení zpáteční adresy pro jednotlivé registrace
  • úprava: export účastníků registrací v UTF8
  • úprava: počet registrovaných se počítá jako součet osob registrovaných při jedné registraci nikoliv jako 1 registrace = 1 osoba

Kontaktní formulář

  • úprava: vylepšení antispamu a odstranění výběru dne

Privátní obsah

  • nové: přihlášený uživatel si může jednoduše změnit heslo
  • nové: možnost nechat si zaslat nově vygenerované heslo při jeho zapomenutí
  • nové: odkazované dokumenty lze umístit do chráněných adresářů

Administrace

  • nové: časové omezení stavu Aktivní uživatele Ibis CMS – lze použít pro časově omezené členství ve skupině Privátní obsah
  • úprava: odesílání emailů na více emailových adres ve všech částech administrace
  • oprava: řazení článků - prohozené ikony
  • úprava: logo vlevo nahoře otevírá úvodní webovou stránku do nové záložky

Kontrola odkazů

  • oprava: při smazání novinky/článku/stránky - odmazání chybných odkazů ve frontě

Aktualizace stránek

  • oprava: chybné odkazy na editaci u článků v aktualizaci stránek

Články

  • nové: tlačítko zpět v detailu článku
  • nové: druhý rozměr fotky k článku

Vyhledávání

  • oprava: privátní obsah je vyloučen z výsledků vyhledávání pro nepřihlášené uživatele
  • nové: možnost nastavit obsah stránky, když není nic nalezeno

Administraci v této nejnovější verzi si můžete vyzkoušet v naší demoverzi na adrese www.ibis-cms.cz/demo/admin

Pokud jste již zapomněli přístupové údaje, ozvěte se mi na hynek.olchava@webconsult.cz.

Budete-li mít zájem o implementaci těchto novinek do Vašeho webu, kontaktujte mě.

 

Přeji krásné jaro

Hynek Olchava



Mohlo by Vás také zajímat



« zpět

/ 03.05.22 /

Pracujeme dál

Říkám to všem zákazníkům - pokud nebudete udržovat Novinky/Aktuality, stanou se z nich Stařinky a návštěvníci si budou myslet, že jste firmu zavřeli a/nebo že se nic nového neděje. A to obvykle není pravda. Stejně jako v tomto případě...

/ 22.12.17 /

Co snížilo míru okamžitého opuštění o 82 %

U webu Olchavova.cz jsme se podívali do Google Analytics na míru okamžitého opuštění na dlouhodobé škále a odhalili jsme snížení míry okamžitého opuštění o parádních 82 %. Čím toho bylo dosaženo?

/ 30.05.16 /

Be Bop Lobby Bar

Pro Hotel Alcron, jehož restaurace má Michelinskou hvězdu, jsme udělali stylový web pro Be Bop Lobby Bar.

Není plánován žádný termín.


Zákazníci o nás napsali

Spolupráce s firmou WebConsult.cz se mi vyplatila a všude tuto firmu doporučuji.

Miroslav Skalík

V průběhu celé spolupráce jsme ocenili zejména velmi rychlé řešení vzniklých problémů a poskytnutí rad, které nám usnadnily vytvoření internetového obchodu.

Michal Petr

Již čísla za prvních pět měsíců ukazují, že se naše nová webová prezentace setkala u zákazníků s velkým úspěchem. Jejímu spuštění předcházela důkladná analýza zákaznického chování a očekávání klientů, což se pozitivně projevilo již po prvním měsíci ostrého provozu nového e-shopu.

Barbora Krátká

Anketa

Které roční období máte nejraději?

Jaro (26%)

Léto (24%)

Podzim (25%)

Zima (25%)