Třešně

Třešně je druh ovoce, které se řadí mezi peckovice. Roste na stromu slivoň. Jedná se o měkký plod tvořený peckou, která je uprostřed plodu. Okolo ní se nachází sladká dužnina přibližně bílé až narůžovělé barvy obsahující vysoký podíl vody. Ohraničena je jedlou slupkou, která má červenou až tmavě rudou barvu, pokud je plod zralý. V případě, že je plod ještě nezralý, je plod zelený. Velikost plodu dosahuje 1 až 2 cm. Třešně je většinou kruhového tvaru, který je tvořen dvěmi nesourodými částmi. Na jedné straně jsou spojeny, čímž vzniká slabá rýha a ve spodní části ostrý výběžek. Dužnina je tvořena více než 80 % vody, dále ovocnými cukry a je bohatým zdrojem jak minerálů tak i vitamínů. Tmavší druhy třešní obsahují bohaté zdroje hořčíku, železa, jódu, fosforu, zinku, vápníku, draslíku a křemíku. Z vitamínu obsahují ve významné míře vitamín A či betakaroten, vitamín P, vitamín C, vitamín E, vitamín B. (zdroj: cs.wikipedia.org)

Zpět na seznam článků

12 Kč


Vložit nový příspěvek/dotaz  |  Zobrazit vše  |  Sbalit vše

/ 03.05.22 /

Pracujeme dál

Říkám to všem zákazníkům - pokud nebudete udržovat Novinky/Aktuality, stanou se z nich Stařinky a návštěvníci si budou myslet, že jste firmu zavřeli a/nebo že se nic nového neděje. A to obvykle není pravda. Stejně jako v tomto případě...

/ 22.12.17 /

Co snížilo míru okamžitého opuštění o 82 %

U webu Olchavova.cz jsme se podívali do Google Analytics na míru okamžitého opuštění na dlouhodobé škále a odhalili jsme snížení míry okamžitého opuštění o parádních 82 %. Čím toho bylo dosaženo?

/ 30.05.16 /

Be Bop Lobby Bar

Pro Hotel Alcron, jehož restaurace má Michelinskou hvězdu, jsme udělali stylový web pro Be Bop Lobby Bar.

Není plánován žádný termín.


Zákazníci o nás napsali

Spolupráce s firmou WebConsult.cz se mi vyplatila a všude tuto firmu doporučuji.

Miroslav Skalík

V průběhu celé spolupráce jsme ocenili zejména velmi rychlé řešení vzniklých problémů a poskytnutí rad, které nám usnadnily vytvoření internetového obchodu.

Michal Petr

Již čísla za prvních pět měsíců ukazují, že se naše nová webová prezentace setkala u zákazníků s velkým úspěchem. Jejímu spuštění předcházela důkladná analýza zákaznického chování a očekávání klientů, což se pozitivně projevilo již po prvním měsíci ostrého provozu nového e-shopu.

Barbora Krátká

Anketa

Které roční období máte nejraději?

Jaro (27%)

Léto (24%)

Podzim (25%)

Zima (25%)